مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-18سياسي

لشکر خوبان| 1000 بسته بهداشتی بین نیازمندان ورامین و پیشوا توزیع می شود


خادمان امامزاده قاضی الصابر (ع) به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اقدام به تهیه 1000 بسته بهداشتی کرده و قرار است این بسته های بهداشتی بین نیازمندان پیشوا و ورامین توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، گروه های جهادی در نقاط مختلف برای مبارزه با کرونا فعالیت می کنند و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی را در دستور کار قرار داده اند.

خادمان امامزاده قاضی الصابر (ع) نیز پس از تعطیلی امامزادگان برای جلوگیری از شیوع کرونا، برای مبارزه با این ویروس، تلاش خود را آغاز کردند و در کنار برپایی محافل مجازی مختلف برای استفاده از فیض ایام ماه مبارک شعبان، با همکاری گروه های جهادی برای تأمین مواد ضدعفونی و توزیع آن بین نیازمندان اقداماتی داشتند.

محمدی مسؤول بخش جهادی امامزاده قاضی الصابر (ع) در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: ما با همکاری جمعی از جوانان و خادمان پس از شیوع کرونا و ضدعفونی معابر و حتی برخی منازل در جنوب تهران، اقدام به توزیع مواد ضدعفونی در بین قشر ضعیف کردیم.

وی با اشاره به اینکه پس از توزیع مواد ضدعفونی در بطری به مردم، تصمیم به تهیه اقلام بهداشتی برای نیازمندان گرفتیم، افزود: هم اکنون بسته های ضدعفونی و بهداشتی آماده و توسط خادمان در حال بسته بندی هستند تا طی روزهای آینده بین مردم مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر خوبان| 1000 بسته بهداشتی بین نیازمندان ورامین و پیشوا توزیع می شود

لشکر خوبان| 1000 بسته بهداشتی بین نیازمندان ورامین و پیشوا توزیع می شود